Lærerike kurs
Få mer ut av markeds-aktivitetene med PR
grunnleggende innføring i pr
Kurset består av både teori, eksempler og praktiske øvelser, og gir en grunnleggende forståelse av hvordan PR kan styrke virksomhetens markedsføring, og hvilke suksesskriterier som kreves. Deltakerne lærer blant annet å identifisere og utvikle gode nyhetssaker, journalistiske vurderingskriterier og hvordan man går frem for å få saken på trykk. I tillegg hvordan PR spiller sammen med øvrige virkemidler i markedsmiksen.
Kurset er i utgangspunktet et heldagskurs, og skreddersys virksomhetens konkrete behov. Ta kontakt for mer informasjon.
Utnytt potensialet i egne kanaler
innholdsmarkedsføringens abc
Innholdsmarkedsføring, eller Content Marketing, er i kraftig vekst, og stadig flere virksomheter øker sine investeringer i sine egne kanaler. Kurset gir en innføring i hva innholdsmarkedsføring er, hvilke muligheter det gir, og hva som skal til for å lykkes med innholdsmarkedsføringen. Fra utviklingen av godt innhold, til hvordan man når de riktige målgruppene. Kurset består av en kombinasjon av teori, inspirerende eksempler og praktiske øvelser.
Kurset varer 3 timer, og vil skreddersys virksomhetens situasjon og behov. Ta kontakt for mer informasjon.
Finn virksomhetens stemme
vellykket virksomhetskommunikasjon
Skal virksomheten lykkes med å bygge et sterkt omdømme og posisjon, kreves det tydelig, konsistent og relevant kommunikasjon mot alle målgrupper. Et selskap har alltid flere målgrupper enn de som kjøper produktene og tjenestene, og det er viktig at man snakker med én stemme, enten det er til medarbeidere, samarbeidspartnere, politikere eller markedet. Og uavhengig av hvem som snakker. I dette kurset gjennomgår vi grunnleggende prinsipper for god virksomhetskommunikasjon, i tillegg til at vi arbeider sammen for å finne et godt utgangspunkt for din virksomhets stemme.
Kurset består av to halvdagsmoduler, en teoretisk og en praktisk, og skreddersys din virksomhet. Ta kontakt for mer informasjon.